söööndag

har precis tittat klart på sista avsnitter av den rätte för rosing och ska nu kolla på fråga olle. fatta vad skönt med lov, slippa tänka på när man ska gå upp imorrn!! och har nu äntligen fått upp min rullgardin som vi köpte för jääättelängesen. så nu ska jag tamefan sova ordentligt :D inget, verkligen inget inplanerat imorrn och det är så himla skönt! får la se om dagen kanske spenderas med nån skön polare! hoppas på sol iaf, nu ska jag fortsätta och sedan sova i mitt möörka rum haha, gute nacht



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Haha jag kommer ihåg när du berätta att ni köpte den! du var typ överlycklig och nu månader senare så har ni fått upp den! Det är som med min pappa, min taklampa i rummet har varit off sedan typ april 2007 och han säger jag ska fixa det så fort jag får tid. Eh kommer bli en vecka innan jag flyttar hemm ifrån? haha! :D

2009-04-06 @ 09:19:29
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: