en söndag som denna

Nu har man klarat av både sportlov, fredagen den trettonde och alla hjärtans dag! En vecka som började bra och slutade bra. Jag har hunnit sola och klippa mig en aning för kort, varit i stallet, fikat med Lisa, vart på bio och kollat på i taket lyser stjärnorna, dregglat över snygga saker som jag vill ha, åkt skridskor med Sandra och fikat igen, fikat världens godaste sallad med pappa, myst, promenerat i mängder, tränat, varit uppe halva nätterna, ställt klockan nästan varje dag, varit på melodifestivalen, träffat härligt folk, pratat i telefon i timmar med lisen, slagit rekord i att skicka sms, ätit massa glass. Ett helt underbart lov och nu är jag typ färdig med geografin, känner att jag måste skriva lite till på analysgrejjen innan jag kan sova. Ska även måla naglarna tror jag, försökte nyss med fransk manikyr men det e nog inte så smart att göra det i sängen.. goodnight ♥


underbar låt



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisen

men vi är bara så bäst älsko! <3

2009-02-16 @ 18:26:02

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: