You make me burnin'

Herrejättejävlar! En och en halv vecka kvar tills sommarlov! Helt insane ju. En och en halv vecka kvar tills alla treor tar studenten, usch jag vill inte. Haha jag vill att dom ska stanna! Jag vill inte vara störst på skolan.. Det är bra som det är nu!

Aja idag har jag varit mycket effektiv, upp tidigt och ha mini-röris, sedan gunnebo och kolla på Matilda när hon tävlade, till andra stallet sen och fixa åt Rut, hem och sedan till Allum och shoppa! Lämnade tillbaka jeansshortsen jag hittade i onsdags och bytte ut mot en del härliga saker :D Dagens shopping: En tunika från gina, jeansshorts och pilotbrillor från Lindex, mysig velourtröja och två söta trosor från Bikbok!



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: