Vadå bra matvanor ;)

Asså jag kommer bli fet, riktigt fet eller nåt. mina matvanor är verkligen superbra, eller kanske inte.. Igår åt jag en banan, en choklad milkshake, en burk cola och en påse djungelvrål till lunch. Idag åt jag tre baguetter, cola, en choklad milkshake och en lakrisal till lunch. Och vi ska då inte tala om middagen, igår var det pizza och idag var det hamburgare och pommes :p Får väl snart börja jogga, kommer bli superduper fet annars!

Nu ska jag dra mig till soffan och godiset och colan och popcorn och ännu bättre matvanor.. ;)

/a



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lotta

Du kan gott behöva gå upp några kilon =P

2008-04-09 @ 16:54:06
Skrivet av: Anna

eller inte ;)

2008-04-09 @ 17:45:41
Hemsida: http://anoziz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: