dagens outfit!

Idag kände jag mig lite nyskapande när jag grävde fram en jättegammal jeansjacka längst in i garderoben! Den var på tok för kort egentligen, men jag tyckte det var redigt fräckt när den var så kort! Tyvärr har jag ingen bra bild med jeansjackan på, men på resten har jag iaf!
Ja här ser ni då:
- Replay jeans
- Rosa linne från BikBok
- Vitt line också från BikBok
- Rosa kofta från H&M

Hade även ett par svarta tygskor och lilla jeansjackan över sen :)

Imorgon blir det IKEA *yey* och sedan ridning och förmodligen fotografering på kvällen, ska fota Sandra när hon rider lektion!

Har nu bestämt att jag ska komma med minst ett "glamourigt" tips per dag, eller typ varannan ibland kanske (A)

Dagens tips - Ögonbrynen
Ögonbrynet ska ge en mjuk inramning och vara en snygg avslutning för hela ögonpartiet. Plocka ögonbrynen försiktigt underifrån, högsta punkten ska ligga strax utanför pupillen. Fyll gärna i brynen med en brynpenna och välj gärna en ton som är en nyans ljusare än själva stråna. Avsluta gärna med gel för att fixera.

Hope you like it, Puss & kram
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: