först glass sen pizza

Har vart på orust i princip hela dagen, väldigt mysigt :) Var först på sollid hos farmor och farfar. Sedan åkte vi till Hallberg Rassy varvet (båtar) i Ellös där det var öppet hus! Så där gick vi runt en stund och tittade och dreglade på alla miljonbåtar ;) Sedan åt vi först glass nere i hamnen och åt sedan pizza, haha bra ordning!

Jätteskön dag verkligen! Kändes bra att bara slappa, en ny skolvecka framför sig nu ju.. Men massa hemska läxor och skit :( Men ska iaf rida mkt i veckan som kommer! Ska rida Py tis, tors, lör och Bob på ons och tors :D

Nä, nu ska jag lägga mig.. Börjar ifs inte förrän 10.25 imorgon men behöver nog lägga mig nu ändå! Tyvärr inget dagens tips vare sig idag eller igår eller typ någonsin, har ingen lust och vet inte vad jag ska skriva om.. Kom med förslag vetja!
puss och godnatt folket
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: