friskis&svettis

Gokväll allihopa! Lagom bra dag idag, började 8.25 och slutade 11.25! Så tycker jag en skoldag ska se ut ;) Gick då och träffade mamma i centrum och då dök även farmor upp så vi åkte sedan hem till mig (jag och farmor + wille) så att hundarna fick leka lite! Så åt jag och farmor lunch tillsammans!
Sedan typ lite efter tre så skulle vi åka till centrum och dela ut friskis&svettis broschyrer (?) men då ville inte moppen starta.. Så stod och försökte kicka igång den i säkert en kvart.. Till slut kom vi iväg!  Och oj vad broschyrer vi delade ut!

Imorgon blir det upp tidigt och fara iväg till stallet, ska fota dressyrträningarna som är tidigt.. :P
godnatt o puss&kram
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: