godmorgon 12 augusti!

Sitter (ja faktsikt) och klär på mig just nu,  ska ju liksom till IKEA! Har massa saker som jag vill köpa, återkommer sedan när jag är hemma med bilder osv!

Jag har funderat lite och jag tror jag gör en egen kategori som heter "Dagens Tips" istället för att lägga in det bland inläggen, då finns alla tips på samma plats så man hittar!

Så, snart kommer dagens första tips ;) Tänkte vara snäll och dela med mig av flera idag inför alla skolstarter osv!
over and out , P&K
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Evve

Jag skulle vilja tipsa dig om gratis makeup! Det enda man behöver göra är att gratis och enkelt bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380

2008-08-12 @ 10:45:52
Skrivet av: Anna

jag är redan medlem på gratismakeup så tyvärr ;)

2008-08-12 @ 10:53:55

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: