Hallåhallå!

Har nu varit iväg på Regional hopptävling på Kungsbacka Ridklubb, många snygga ekipage! Kameran skötte sig bra och jag har säkert 100 nästan likadana bilder, samma hinder - fast olika ekipage :P Nu sitter jag och kollar igenom bilderna och även gamla bilder till en tjej som ska ha de till en hemsida! Håller även på att fixa bilder till en i stallet, ska bara få svar på smset ang. hur många bilder hon vill ha! Jag behöver verkligen pengar så detta är toppen :)

Igår var det full rulle hemma på syrrans kalas, massa barn och massa hundar typ! Men roligt var det!

Jo lovade ju bilder från fredagens shoppingtur i stan och sedan även Allum.
- Kawaski skor: Players Hi - Eyelick - White - H08, höstnyhet! 499kr på Karlstex
- Solbrillor från Ur&penn för 49kr!
- Tuggummi från Lagerhaus! 19kr
- L´oréal Tecni.art Color Show Liss Control - En créme-gele för utjämning och kontroll. För kontroll av lockar och besvärligt hår. Perfekt för utjämning och föntorkning. Unikt 24 h anti- fuktskydd. För ett rakt resultat föntorkas håret med en platt borste. 137kr på Bellbox

Jag är nöjd! Saknar bara en jacka.. hm hittade en snygg på Rut m.fl. men hade inga pengar efter att jag köpt skorna :P
Snart kommer dagens tips.. Och kanske lite fler bilder från igår!
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Sån där Loreal grej har jag vast brons färgad ;D

2008-08-17 @ 20:23:59
Skrivet av: Anna

jasså, vad är det för någon sort då? xD För dne vita är ju typ normal och den lila är för färgat hår!

2008-08-17 @ 21:58:32
Skrivet av: Sandra

Spiral Splendour, för lockigt hår ;]

2008-08-20 @ 17:19:41

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: