hallojhalloj

Nu har jag mycket att berätta, inte så viktiga saker men måste få det ur mig!
- Har vart på IKEA och handlat för typ 650kr, endast till mitt rum (bilder kommer, lovar!)
- Hittade ett par wayfarer solglasögon innan i en låda i hallen, skitsnygga! (De är egentligen pappas) När jag går runt med dom så säger mamma "Det är ett par äkta Ray-Ban!" Tror ni inte jag dog? Min pappa har vart fräck, det var som tusan!
- En lampa som jag köpte på IKEA är sönder.. Måste byta.
- Har fått både kritik och önskemål ang dagens tips, det var en tjej som sa att det var för lätta saker - det man redan kan! Men till mitt försvar kan jag då meddela att det är grunden som är viktigast! Man måste ha en bra grund att stå på, och sedan kanske inte alla är några sminkfantaster? Jo, över till önskemålet - svårare tips! Och det kommer, är på g med massa nu i skrivande stund! Så det kommer, lovar! Håll ut helt enkelt ;)
- Har hittat ett ljusstarkt objektiv som jag vill ha, en Nikon 80-200 2,8 ED Skjutzoom här i Göteborg! Han vill ha 5500kr inkl motljusskydd HB-7(400 kr begagnatpris), skylightfilter 77mm(790 kr beg.), original objektivväska i läder(600 kr beg.) Jag är såå sugen, pengar tas emot med stort välkomnande! ^^

Dagens andra tips kommer strax!
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: