i'm yours

Jag vet inte men jag är typ kär i den låten! I'm Yours med Jason Mraz :)

Sitter här och kuckelurar och vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Har suttit och fixat med ett visitkort jag ska ha med på söndag tänkte jag ;) Såhär blev resultatet
Vad tycker ni? Själv blev jag riktigt nöjd faktiskt, för en gångs skull! Ska bara fixa tjockare papper som jag kan skriva ut på!

Imorgon blir det upp tidigt och åka till stallet och rida för Anna-Lena! Ska testa att rida på graman ;) Sen blir det kanske stan med Gabbi, ska kolla efter ett par kawasaki skor i den högre modellen. Skitsnygga är de, vill ha ett par vita då typ alla mina skor är svarta.. Ska även kolla efter ett par chinos, har hittat ett par snygga på BikBok och flera par på Monki! Ska även kika om det finns några snygga jackor, har bl a hittat en blommig på GinaTricot! I need money ^^


Förresten vad tycker ni om "Dagens tips" är det en bra idé? Skriiiv" Jag vill veta och det bums ^^
peace and love
/Anna




Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

jag vill också ha ett par chinos :p

2008-08-13 @ 21:42:28
Hemsida: http://lisasamuelsson.devote.se
Skrivet av: Anna

jaa, i typ beige! De är supersnygga liksom typ med ett smalt svart skärp, läckert!

2008-08-13 @ 21:45:13
Skrivet av: Pernilla

Och jag håller tummarna för att du fyndar åt mig med! ;)

2008-08-13 @ 22:35:44
Hemsida: http://pernillalovisabackman.bloggs
Skrivet av: Pernilla

Och jag håller tummarna för att du fyndar åt mig med! ;)

2008-08-13 @ 22:36:30
Hemsida: http://pernillalovisabackman.blogg.se/
Skrivet av: Anna

haha, yesbox!

2008-08-13 @ 22:45:48

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: