ohlala

Har precis kollat klart på det sista sex and the city programmet för idag och ärligt talat så har det nog blivit mitt favorit program, nu när det inte går så många andra bra shows ;)

Sorry för att jag inte bloggat på sistone, men har varken haft lust eller tid till att sätta mig ner o skriva.. Men nu kände jag att dte var dags, inte för att jag har något vettigt att skriva utan för att ni ska ha något att läsa :P Har ju förstått att det är rätt många som är inne o kikar, skoj!

Idag (igår) gjorde jag absolut ingenting viktigt, förutom att typ äta. Jo, jag fixade med "nya" hemsidan! Så nu ska den funka alldeles utmärkt! Jo jag rensade bland alla papper på skrivbordet, skrev ut kvitton och annat ang. hemsidan typ. Rensade även bland inkorgen, tog typ bort alla mail sen tre år tillbaka.. Rätt många det du! Så nu har jag typ 10 mail kvar bara.

Imorgon blir det stallet tidigt och sedan packa och sedan orust, där iaf Lotta väntar :D Sen ska även Nathalie och Andreas vara där, hos farmor o farfar så det blir skoj!

Nä nu ska jag nog släcka datorn och dra mig till sängs, ska tydligen upp tidigt imorgon. Det kommer absolut inte att gå, men man vet aldrig ;) Kommer Ludde och väcker mig är jag fort uppe iaf ^^

Goodnight and so long ;)
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: