vända tillbaka på dygnet

Asså hur ska jag kunna klara av att vända tillbaka på dygnet? Har typ blivit en nattuggla som sitter och ugglar framför datan eller teven (SATC) halva natten typ.. Hur ska jag klara detta när skolan börjar om mindre än en vecka? Någon som kan svara på den frågan? Nä, skulle inte tro det va. Vända på dygnet till att bli nattuggla är ju jättelätt, men att bli morgonpigg är nog mitt största problem just nu :/

Åhh, så typiskt! Missade sex and the city idag (igår).. Nu är jag depp, SATC är ju typ bäst och då är det inte tillåtet att missa något avsnitt.

På fredag blir det friskis&svettis möte, då jag, Gabbi, Malin och Patricia + måånga andra ska dela ut typ reklam för dom, då får vi sedan varsitt årskort! Så sedan blir det träning, träning, och ännu mera ... sova!

Nä nu ska jag lägga tandborsten ifrån mig och rengöra ansiktet, fler dagens tips kommer senare idag! När jag sovit lite.. Men visst var det en bra idé annars?
peace and love
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Gabriella

vi får gå på SATC, filmen om du inte redan sett den,

2008-08-14 @ 20:50:57
Skrivet av: Anna

Ja dte måste vi!! Helt klart ;)

2008-08-14 @ 21:33:07

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: