11 december

Oj vilken dag, haha! Skola från åtta till typ tre och sedan stan. Skolan var rätt soft faktiskt, fick tillbaka massa företagsekonomi prov och hade fått VG på alla, så det blir nog ett VG som betyg också! Yey =D Sedan satt jag och Lisen mest och "kommunicerade" på olika roliga sätt under matten, hahaha värsta flippen! Matteläraren bara stod o kolla på och skrata typ, soft är han ;) Sen satt våran grupp och gjorde typ ingenting på historian, mer än lottade vem som skulle få göra tidslinjen eftersom ingen ville göra den. Mycket skratt denna dagen, härligt! Efter skolan bar det iväg till stan för att inhandla något att ha till julfesten, blev en svart klänning för ynka 99kr från Rut m.fl, en grå stickad typ kortärmad bolero(?) och ett svart diadem med fuskrosett! Jag e nöjd (Y)

Imorrn är det lucia klockan åtta i skolan, börjar egentligen kl halv nio men det är fan mys att gå på lucia så vi ska vara där då! Sen bjuds det på lussebullar på historian =DD Toppentoppen.

Nu ska jag föna håret, klarar inte av att sova med blött hår + att det lägger sig så konstigt så att dte är knas att platta det på morgonen. Förresten så provade vi plattänger på Åhlens idag, och jag vil ha en ny plattång nuu! En Ga.Ma, sådeså. Får väl hoppas på lördag..

pusselipuss



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: