13 december

Lucia för det första! Sov ut idag, men bara till elva. Sen blev man tvingad ur sängen.. Har sedan städat och så typ hela dagen för lite efter fem kom farmor, farfar, Tony, Nathalie, Andreas, Daniel, Elin och Desmond! Hade ju kalas idag, på självaste lucia! Mysigt var det! Fick en GA.M.A Plattång Ceramic Laser ION, ett busskort haha, presentkort på Stadium och ett par skitfräcka högtalare till mobilen =D En annan bra sak var att jag fått låna farmor o farfars lilla platt tv, som de brukar ha i husvagnen, till att ha i mitt rum!



Så nu har jag börjat spana in ett par snygga tröjor och även ett par joggingbyxor från Stadium. Men kan ju bara välja ett plagg :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv! Förresten, tror nu jag skulle passa i brunt hår? :D Jag e pepp på att färga!

kärlek




Alla kommentarer:

Skrivet av: Gabriella

vill oxå ha en plattång =D Färga håret, om det inte skulle passa så finn alltid avfärgning =)

2008-12-14 @ 18:26:34
Skrivet av: Sandra

Det skulle du göra! Du har mörka ögonbryn ! ;D

2008-12-15 @ 15:00:06
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: