15 december

Morgonen var skit - vaknade upp med ett halv uppsvullet öga och ett hel uppsvullet öga, eller nja ögonlocket var uppsvullet.. Kunde knappt öppna ena ögat typ ju, helt sjukt jobbigt! Såg helt skev ut ju, så kunde jag inte gå till skolan. Tvättade med kaltl vatten, la på gurka, duschade och till slut gick det ner såpass mycket att jag kunde gå till skolan. Typ 40 min försent.. Men skulle ju ha redovisning andra lektionen och då ville jag inte se ut som en kines liksom ;)

Skola och sedan hem, One tree hill, käka, städa och sedan kom Gabbi och Lisen. Vi skulle göra oss iordning tillsammans inför julfesten. Och julfesten, tja, roligare har jag vart på. Men de försökte iaf hehe, lite lamt sådär.

Jag vill ha jullov och snö. Julklappar - ja tack! Pusss



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Shet vad läskigt att vakna med svullna ögon :O

2008-12-16 @ 16:03:25
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: lisa

svar: anna, sluta, det är du som är det ! <333333

2008-12-16 @ 21:10:40
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: