17 decemeber

åh vad jag hatar prov. Först matteprov, gick nog ok hoppas vi på. Sedan lån håltimma som spenderades i biblioteket "pluggandes" samhäll med hälften av tjejerna i klassen. Sedan äckelpäckel bamba julbord, fast man fick julmust :D Sedan samhällsprov. Gick nog ok också. Säger inte mer då det säkert kommer gå skit om jag säger att det gick bra.

Sedan stallet (tack farmor för skjutsen ♥), bussen hem. One tree hill, sooova hahaha. Ikväll var det promenad med Lisen och Gabbi, myys. Men jävlar vad kallt!

Nu ska jag prata lite med Lisen innan jag somnar, jag vill också till USA!!!!! Men jag e glad ändå, faktiskt! hugs



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

svar: anna, du betyder jättemycket för mig <3!

2008-12-18 @ 08:57:09
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: