20 december

En månad sen jag fyllde år. Shit vad tiden går fort.. Snart är det nytt år men först och främst julafton. Men vaart tog 2008 vägen? Tiden har bara gått så fort! Det har hänt mycket saker under året, både bra och mindre bra saker, och än så länge är jag nöjd med mitt 2008. Men får väl se, det är ju faktiskt fortfarande tio dagar kvar av året. Men vi hoppas in i det sista. Och vi hoppas på 2009!!

Nu ska jag käka nåt, godis eller nåt, lite hungrig faktiskt ;) Juste ska kanske fundera på nyårslöften, om man nu ska ha såna? Jag hade iofs det förra året, men jag minns inte ens de nu. Så jag tror knappast jag har uppfyllt de, hehe. Men jag ska iaf försöka få 2009 ännu lite bättre än 2008. Då kommer allt vara perfekt!



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: