23.43

17 minuter kvar till julafton gott folk! Jag längtar, men känns helt sjukt. Julafton imorgon? Något som vart så långt bort är plötsligt nära. Hela året har vart sjukt och fortsätter vara sjukt. Får hoppas på en bra jul, uppdaterar imorgon också. Ofcourse! Det kliar i fingrarna om jag inte får skriva åtminstone en rad eller två. Oj nu är klockan redan 23.45, vadå att tiden går fort? Eller jag som segat med att skriva dessa få orden kanske, vem vet. Jag vet iallafall att julafton är här om 14 minuter. Nu ska jag kolla sex and the city in my bed, goodnight ♥  (Och ja jag gillar hjärtan o klockan är 23.47)



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lisa

GOD JUL <3

2008-12-24 @ 09:37:41
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: