26 december

Jag bara älskar min nya ipod! Den är bäst och den är rosa ♥ Men har bestämt att jag ska köpa ett fräckt klisterskydd till den för 125 spän, så slipper man repor och sån skit. Det lutar åt att det blir en sådan här <--. Finns på bluebox.se. Men jag hittade ingen annan färg eller motivgrej som jag gillade. Det braiga är att man kan sätta på den, ta bort den, sätta på den igen om och om igen :) Imorgon är det upp tidigt, ska ha utsläppet vid halv nio. Soft med lite pengar ;) Förövrigt så kunde jag inte sova inatt, somnade nog inte förrän halv fyra/fyra. Sen försökte de tvinga upp mig innan elva, men neeej. Klockan tolv gick bra hehe.

pusss



Alla kommentarer:

Skrivet av: Johanna

ha en fin kväll!

2008-12-26 @ 21:35:45
Hemsida: http://hape.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

härmis! har också funderat på köpa ett sånt skydd! fast inte likadant. men iaf från bluebox ;)

2008-12-28 @ 14:00:34
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: