28 december

Har idag vart i stan med Gabbi och shoppat lite på rean :D Var först i Nordstan och det är verkligen som alla säger, ALLT folk är på GinaTricot. Där var det proppfullt, men ändå hittade jag två riktiga fynd!




Först: en svart kjol från GinaTricot för 99kr (egentligen 199kr), t-shirt också från GinaTricot för 49kr (egentligen 99kr). Maybelline puder för 89kr på H&M (egentligen 119kr), concealer för 39kr också H&M och sedan en kameraväska från OnOff för 119kr till min nya lilla kamera :) Köpte även Nivea rengöringscreme och tre par trosor för 29.90 kr styck på H&M. Ett par svarta, ett par rosa och ett par röda. Imorgon får jag ännu mer pengar så det blir nog ännu mer shopping nästa vecka :D Behöver trots allt lite nytt till nya året + att det är ju rea hehe ;) Nu ska jag kolla på tv och sen sova. Imorgon äre stallet och sova :) love



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: