3 december

Vad dagarna går fort nu! Känns som det var bara nån timma sen jag gick upp i morse, kanske för att det var mörkt då och att det är mörkt nu?! Idag var dte skola från halv nio till två. Seeg dag, tråkiga lektioner förutom de två sista. De var iaf rätt lärorika! Gick sedan och köpte mat, pizza o cola :P Jag e såå nyttig. Sedan gick vi hem till Gabbi men på vägen hem kom vi (läs jag) på att vi skulle hälsa på på djupedal. Så efter tre knallade vi iväg till skolan där vi spenderat fyra år.. Kändes precis som att vi fortfarande gick där! Helt sjukt. Hälsade på våra gamla lärare, trevligt =) Efter djupdal gick vi hem till Gabbi där vi åt och bakade kladdkakesmet =D Ännu mera nyttig! Men vi fick faktiskt pluggat riktigt mycket, både företagsekonomi och spanska. Så nu är spanskan klar tills på fredag så ingenting att plugga imorrn, gött!

Företagsekonomi prov imorgon och det känns som att jag kan det mesta. Behöver nog repetera lite nu så blir det nog bra sen. Men känns tungt att typ halva betyget hänger på detta..

pusss ♥



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: