5 december

Bara nitton dagar kvar till jul och om typ fyra minuter är det bara arton dagar kvar :D Yey! Dagen har vart grym, såg Twilight efter många om och men, haha! Men damn vad bra den var!!!!! =DDDDDD Vill bara se om och om igen! Och vadå att han Edward (Robert Pattinson) är snygg?! Om du inte sett filmen, gör det nu!!



Nu ska jag snart sova tror jag, puss på er ♥



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Han är sjukt snygg! han är anledningen till att jag sett Harry Potter & den flammande bägaren 1000 gånger ;)<3

2008-12-07 @ 15:56:45
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: Gabriella

lite seg på att läsa din blogg

han är så sjuukt snygg, haha tur att vi såg den filmen istället för vackert väder(?)

2008-12-09 @ 15:59:47
Skrivet av: Anna

Gabbi: Hahaha jaaa, men vi får se vackert väder filmen också ;) <3

Sandra: jaaaaaa, fast jag har ifs inte sett harry potter :P

2008-12-09 @ 17:40:41
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: