8 december

16 dagar kvar till julafton och jag har inte handlat en enda julklapp :P Ska nog ut och göra det nu i veckan, måste fixa en klänning eller nåt til julfesten också.. Behöver pengar! Men ska ju ha kalas nu på lördag så då får man väl hoppas lite på att få både saker som jag önskar mig och lite pengar =D

Idag har jag vart hemma, vaknade typ helt död. Ont i halsen, huvudet dunkade och snurrade och kroppen var helt hängig. Så sov till typ tolv och gick upp o drack varm choklad, som jag förövrigt övermissbrukar just nu :P Kollade på tv en stund och sedan så satte jag mig vid datan och försökte plugga geografi, och oj vad bra det gick heheh. Men missade reprisen av Gossip Girl och missade ju igår så jag är fuckat sur på mig nu..

Imorgon är det skola som gäller, börjar 8.20 och slutar vid ett så ska direkt till stallet tror jag och sedan hem o plugga som en idiot inför provet på onsdag.

xoxo ♥



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: