que viven su vida como si cada día sería el último

Har hittat några snygga kläder som jag vill ha :D Vadå shoppingbegär?


Först är det ett par tights med zip där nere, supersnygga. Från VeroModa! Sen en grå kofta från GinaTricot, klänning från VeroModa, übersöt =D Svart kjol från GinaTricot, vit tisha från GinaTricot och en svart Fred Perry tröja från Stadium. Oj vad mycket färglatt hehe. Allt är typ svart, vitt eller däremellan - grått. Men typ allt detta kan man ju matcha lite som man vill också, eller hur?! :D Men jag behöver ett par jeans också, kanske stentvättade eller ett par DrDenim? Rut m.fl hade snygga sist jag var där. Jaa, detta kan vara mina julklappar till mig själv, fast efter jul istället! Goodie. Nu ska jag fortsätta kolla efter skor ;)



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

KJOLEN! <3 , KLÄNNINGEN <3 , FRED PERRY <3

AALLT! <33 , hihi vi är knäppisar du & jag!<3

2008-12-22 @ 14:11:27
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Sandra: haha ja vi är knäppa men söta du o jag<33

2008-12-22 @ 19:32:55
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: