som ett jävla dagis

Vaknade för tidigt idag av att mamma på nåt sätt fick på larmet på bilen.. Sedan skulle pappa självklart ut och hammra på garaget vid halv tio, precis nästan bredvid mitt rum. Suck, så det blev ingen sovmorgon idag inte. Men det var rätt bra för då kunde jag åka till stallet tidigt och sedan vara hemma när Lisen skulle vara inne på msn :D Klockan 14 våran tid och klockan 8 hennes tid, jag vill till USA nu btw! Bara så ni vet liksom. Sen efter middagen åkte jag, mamma o pappa och kollade på soffa på EM, Mio och IKEA. Hittade två snygga eller ja en grupp med en tresits och en tvåsits på EM som jag vill ha!! Fortsättning följer.. ;) Sedan handlade vi mat på Coop, och jag lurade mamma till att köpa både drömrulltårta och choklad - MUMS! Jag kommer bli såå tjock typ snart. ciao



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Anna. Vi åker till USA tillsammans, nu på en gång! vill också dit! -.- <3

2008-12-30 @ 12:49:24
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: amilia

man har lov av en orsak - sovmorgon evryday! :D

2009-01-02 @ 01:25:32
Hemsida: http://miilliisens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: