three days after x-mas

Idag var jag uppe så tidigt som halv åtta! Det va inte roligt, men var rätt mysigt när man väl var uppe i stallet :) Släppte ut hästarna i gråa och fixade och red sedan Py och innan vi åkte hem fixade jag lunchen också. Ett soft sätt att tjäna lie pengar ;) Sedan hem, träffa Malin, käka på Sibylla hehe och sedan träffa vi Gabbi och gick hem till henne och spelade Guitar Hero World Tour och jag sög som vanligt :P

Imorgon blir det stan och mellandagsrean tillsammans med Gabbi! Fast har inte så mkt pengar att handla för, då jag inte får pengar förrän på måndag. Men det blir nog stan några gånger nästa vecka också hehe :D Älska rea! Inatt ska jag se om jag kan hålla mig vaken så jag kan prata lite med Lisen på facebook eller nåt, var så länge sen vi sågs nu!  pussar ♥



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: