It's hard to take courage

Nu har jag iaf laddat upp med röda naglar inför julen :D Fasttyp hälften hamna utanför eftersom jag målade dom i sängen framför gossip girl! Ett bra tips då är att ta en tops och doppa i nagellacksremover och sedan ta bort det som hamnade utanför ;)

Jag stör mig som fan just nu på nyaste windows live messenger, den som heter beta. Någon annan som har den? Och Lisa, du tyckte ju den var bättre heheh jo om man vill ha ytterligare ett störningsmoment! Åhh jag vill ha tillbaka gamla, men jag orkar inte avinstallera och shit. Nu har också tangentbordet fått damp, även fast jag bytt batterierna så funkar inte vissaknappar ibland.. :/ Bokstäver försvinner mitt i orden. I-landsproblem gånger tusen.

Det går iaf framåt med historian, är nog hyffsat färdig nu! Har nu bara spanska, samhäll, geografi och matte kvar.. Varför valde ja samhäll egentligen? Hahah.. kan ju undra. Men fan vad skoj vi har ändå!

Kan fylla på önskelistan nu igen :D
- Adidas tröja
- Nytt puder
- Hanky Panky trosor (är dom inte föör snygga?)
- Vantar!

Nej nu ska jag slutföra historian och sedan koppla in playstation till tvn så att jag kan krypa ner och kolla på sex and the city! :D



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

jo, den e dålig eftersom man inte kan ha delad mapp till bilder och det stör jag mig på...

2008-12-15 @ 16:39:58
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: