åhh :)

Jag är jätte sugen på att shoppa!! Har hittat två skitsnygga Frank Dandy trosor på nelly.com för bara 107kr styck  som jag såå gärna vill ha :) Jag har nu även typ bestämt att jag ska köpa ett par höga kawasaki i någon fräck färg, om de nu finns kvar ;P Måste även handla in nytt smink.. Ojoj måste nog bli rik nu eller nåt!! Men måste faktsikt ge cred till mig själv eftersom jag inte inhandlat något på sistone förutom en Glamour tidning där man fick med ett skitfräckt linne, de finns i både svart och vitt, och jag var ju bara tvungen att ha båda så nu har jag två tidningar! Så om det är någon som vill ha den ena så hojta bara till ;)

Aja, imon blir det nog lite solning om det är soligt, även stallet och kanske någon kompis :)
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lisa

jag vill gärna vara kompisen! :)

2008-07-12 @ 10:24:30
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: