goddag :)

Jag har faktiskt vart ute och joggat och gjort lite träningsövningar i skogen, det du! Jag och matilda har bestämt att vi ska göra det varje morgon nu i sommar, haha! Nu ska jag komma iform och få någorlunda kondition inför skolstarten den 18e augusti ;)

Idag gick jag upp typ halv 11 och läste sedan lite i Glamour och sen bestämde jag mig för att springa, så då fick jag med mig matilda ut en runda som sagt! Nu ska jag väl äta något och sen blir det nog stallet och ikväll nån kompis kanske?!

/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lisa

jaag vill vara kompisen!!

2008-07-12 @ 16:18:46
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Jaa, vi måste iaf ses i veckan igen!!

2008-07-12 @ 16:26:06

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: