Godnatt - Godmorgon?

Nu har vi kommit hem från Gabbi med familj, har vart där och ätit gott och umgåts :D Riktigt, riktigt mysigt!! Åh shit vad skoj vi hade emellanåt :) När vi nu gick hem på kvällen/natten så var dte fullt med paddor och grodor längs vägen, urk! Så kommer väl drömma mardrömmar om de nu också.. Det skulle Matilda iaf sa hon, så vi får väl se haha ;)

Imorgon blir det upp tidigt och rida :D Eller tja, jag har lovat Matilda att hon ska få rida också eftersom hon är såå himla sugen på att rida och saknar Zlatan så jättejättemycket!

Förresten är jag både glad och ledsen nu.. Har fått sålt kameran idag! För 4500kr, kanske för lite men ville bara få sålt den så fort som möjligt.. Så nu har jag ingen kamera när vi ska åka iväg till Öland och resten av semestern typ.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.

Aja, ska kanske gå och lägga mig nu! Har nu rensat ut heeela mitt rum, alla lådor, tidningsgrejsemojs och båda garderoberna och allt!! Herregud, det blev typ tre svarta sopsäckar fulla.. xD

godnatt & även godmorgon! /Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lotta

men var är Zlatan??

2008-07-21 @ 15:01:08

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: