gokväll 9 juli

Idag sov jag till lite innan 10, gick upp och kollade på tv och åt frukost. Degade ett tag framför både tvn och datorn och gjorde mig sen iordning, vet inte varför men jag gjorde lite extra snyggt med eyedust. Mycket snyggt blev det faktsikt ;) Sen var vi och åt på gyllene måsen (mcdonalds för icke begåvade människor) och åkte sedan en sväng till Media Markt för att känna på nya kameran som jag ska köpa och jag känner verkligen att jag byter upp mig! Vilken skillnad på min nuvarande och d80n :D Ska bli riktigt härligt att få den om någon vecka..
Jo sen åkte vi till Hööks för att Matilda skulle kolla på ny ridhjälm,och gissa vad!? Hon köpte en likadan som mig.. :| Iförsig ska jag köpa ny så snart jag har pengar, alltså typ aldrig. Sen bar det av hemmåt igen.

Nu på kvällskvisten kom den en man och köpte mitt stora objektiv, jippie :D Nu är det bara kameran+55-200+två minneskort kvar, hoppas jag får sålt de så fort som möjligt..

På tal om ingenting har jag typ börjat gilla Sex and the city!! Den serien är faktsikt väldigt bra, tror mig eller ej ;) Så nu har jag tittat på satc varje dag denna veckan tror jag :D

bloggen ser fortfarande konstig ut, men det får nog vara såhär nu xD Jag orkar inte med den längre, bloggen får skylla sig själv helt enkelt.

Godnatt /Anna




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: