jag var en samlare, utan att veta om det

Jag är jättepigg just nu, även fast klockan är efter tolvslaget :P Jag har nog börjat vända på dygnet totalt, eller så är dte kanske så att datan och teven håller mig uppe^^ Va vet jag!

Jag har nu faktiskt vart ännu duktigare idag och städat hela mitt skrivbord!! Så nu står det en nästan helt full svart soppsäck utanför rummet och bara väntar på att slängas :) Nu när jag städade kom jag på att jag faktiskt har varit lite som en hamster - en samlare, och jag har sparat ihop till nästan ett tjugotal näsdukspaket xD Lustigt nog.. Hittade en gammal VeckoRevyn som jag ska läsa snart tänkte jag, och hittade även massa gamla foton.. Oh jösses vilka bilder, knappt så att man klarar av att se på de utan att halvdö 8D

Nu när jag då städade hittade jag två stycken presentkort på SF Bio med 100;- var :D Så nu blir det att gå på bio, jag vill se SATC filmen (:DD) och Mamma Mia filmen, och nu slipper jag lägga pengar på det iaf! Kan använda presentkorten istället :)

Nä nu får jag nog gå och lägga mig nästan, puss o godnatt
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Lisa

Jag vill också se mamma mia filmen :D:D haha

2008-07-13 @ 11:32:27
Hemsida: http://lisasa.blogg.se/
Skrivet av: Anna

jaa, kan inte vi se den nästa vecka? :D

2008-07-13 @ 14:05:38

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: