Duracellkanin?

Ärligt talat, har jag fått någon sorts superkick eller jag kanske har blivit en duracellkanin? Imorse när jag låg och kollade på teve så blev jag så jävla pepp på att springa!! Och sen har jag typ bara fortsatt, har gjort massa situps och sprungit ännu mer och nu har jag klippt gräsmattan. (För er som inte vet har vi en sådan man måste gå och putta för att den ska klippa, asså ingen batteri eller motordriven :P) Jag har blivit totalt knäpp ;) Men iförsig gör det inget att träna lite och få lite bättre kondition..

Åh jag saknar min Gabbi.. Vi har ju typ inte setts på nästan två veckor, helt sjukt!

Nej nu får jag nog gå ut och försöka sola lite och sedan åka en snabbis till stallet ^^
/Anna




Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: