bowling - 202 poäng till mig

Nyss hemkommen från bowlingen, gissa vem som vann!? JAG såklart!! Jag fick 202 poäng på två serier, de du ;) Aja, denna förbannade inflammationen i örat (ej "öroninflammation" :P) vill aldrig ge med sig.. Hör ju för fasiken ingenting ju, jätteroligt... Ska kanske kolla på fotbollen nu? Inte för att jag är intresserad nej, utan för att jag inte har något annat för mig. Eller jo, det kanske är det där programmet om någon ny popgrupp som brukar gå på trean. Eller visst, det har ju typ tagit uppehåll. Åhhh... Äsch jag får väl gå och ta lite glass och krypa upp i soffan och titta på den förbannade fotbollen.

/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Paulina

Haha, Jag fick "hela" 93 poäng :P

2008-07-06 @ 11:59:10

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: