Förbjud spanskaprov & stickning

Man borde förbjuda spanskaprov och att sticka. Det är nog det vidrigaste någon kommit på.. Sitta där med stickorna i högsta hugg och bara misslyckas gång efter gång är inte normalt. Jo visst, för en gammal tant som inte har något annat för sig än att hålla koll på sina löständer kanske men inte för mig, och många andra.. Spanskaprov ska vi inte ens tala om. De borde portförbjudas i alla länder och man borde införa en ny lag: Förbjudet att ha prov i språket spanska.

Sitter just nu i denna stund och kollar på Debatt på Svt där Isabella som har bloggen Blondinbella är med och debatterar för shopping och dess stora intresse. Ebba von Sydow och den pantade miljöpartisten Maria Wetterstrand är även med och försöker förklara att vi ungdomar som gillar att shoppa är helt tomma i huvudet och att vi absolut inte kan tänka. Vi tänker faktiskt väldigt mycket mer än hon tror, t.o.m. mer än henne skulle jag tro. Fast då på andra saker än att de som odlar bomullen till våra jeans dör p.g.a. giftet man använder för att odla.. Shopping är en livsstil som man bara inte kan ta bort, punkt slut.

Har nu äntligen beställt mina tygskor/sportskor från La Redoute! Ett par svarta Le Coq Sportif! Anländer ju bara om ca en månad.. Dubbelsuck.

Om man kanske skulla dra sin in på toaletten och duscha? Det vore inte fel. Ska ju gå upp halv sju imorgon, så får nog börja sova snart! Annars är jag inte riktigt levande imorgon.

Over and out
/a



Alla kommentarer:

Skrivet av: Jompa

I agree with you my friend xD

2008-03-14 @ 07:34:11

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: