Rhythm is a dancer

Jag är glad men ändå lite förbannad.. Idag har vart värsta bra dagen! Hade utvecklingssamtal och Anna (min kf) pratade hela tiden om att jag har blivit duktigare och mognare och att jag nu är en "pluggis".. WHAT?? Asså var det verkligen mig hon pratade om?! Aja, slutade 12:20 så jag stack hem och sedan följde jag med mams till centrum och fick en kycklingsallad från Johnséns (?), sååå jävla goda är de!! Sedan kom mams med den brillianta idén att vi skulle sola! Så vi stack och sola i 30 min :D Ibland verkligen älskar jag min mams! Har sedan legat och slappat och tittat på Gilmore Girls och O.C. Nu väntar Top Model, fast innan det ska jag fixa bilder och skicka iväg till en i stallet som ville köpa från en tävling! 200kr rikare :D
Förbannad är jag på bdb´s idiotiska nya layout.. Får bara ont i huvudet av den och den är mer än fulast och gräsligast.

Åhh, jag har helt totalt megaförälskat mig i låten Snap - Rhythm is a dancer! Den är bara för grym :D

Ha det!
/a



Alla kommentarer:

Skrivet av: GubbseliGubben =)

håller med om det me bdb, så irreterande att dem har gjort om. Vill ha tebax den gamla xD

2008-03-20 @ 20:44:20
Skrivet av: Anna

Jaa, den är gräslig.. ;/

2008-03-20 @ 22:05:40
Hemsida: http://anoziz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: