Vill inte, vill inte..

Jag måste, men jag vill inte. Jag borde, men jag vill inte. Jag vill, men ändå inte. (Det handlar om att plugga spanska ;P) Men har man prov på onsdag på något man inte kan är det nog dags att dra sig i kragen och börja plugga. Som en jävla plugghäst ^^ Fast ska nog ta lite glass och krypa upp och sätta mig i soffan framför teven och plugga lite, bra sätt att plugga va?!

Middagen blev jättegod, proppmätt som attans. T.o.m. syrran gillade det och hennes kompis ;P Verkligen ett tips för hungriga magar!

Imorgon blir det att plugga och att åka till stallet! Fast får ju åka själv, eftersom Lisa har gjort sönder sin dyrbara kropp..

Jag hoppas på ett inlägg lite senare, om jag orkar >.<
/a



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: