90210 och årets första lussebulle!

Om du missat 90210, då ha du missat något stort! Det ska ju vara lite som gamla Beverly Hills och kan inte säga annat än att jag älskade programmet :D Superbra verkligen! Ett program jag ska kolla på varje måndag iaf, går på Tv400!

Vaknade idag vid halv tio av att Gabbi ringde. Började halv elva och skulle hinna duscha, föna håret, platta håret, sminka mig, klä på mig och sedan ta mig till skolan. Det orkade inte jag, och jag hade lagom ont i halsen också. Så jag tog det lugnt och skippade första lektionen och såg på Andra Avenyn istället! Fixade sedan iordning mig och stack ner till skolan ändå, hade håltimma efter lunch så sedan klockan två var det idrott. Och jag hade inga kläder, så satt och kollade på. Sedan stack jag, Gabbi och Lisen till stan. Lisen skulle ta någon spruta, så vi följde med. Sedan gick vi till H&M på avenyn och Lisen köpte en skitsnygg typ tunika eller nåt. Sedan lite andra affärer, gick in på Burger King och satte oss eftersom det var såå kallt. Och då kommer det en äckelpäckel gubbe och ställer sig och stirrar på oss, typ två meter ifrån oss. Så då går vi därifrån och går till 7-11 och jag ska köpa mig en varm choklad. Men då fuckar maskinen så jag får en halv varm choklad utspädd med varm mjölk - smakade skit. Men fick faktiskt en lussebulle, årets första! :D Sjukt gott var det! Sedan fick vi skjuts hem av Lisens pappa och även ett litet äventyr på Ica MAXI i mölndal haha.

Nu ska jag sova, ska till tandläkaren klockan åtta imorgon..
pussar
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

90210 är så jävla bra! Tittade på några avsnitt i fredags, lixom beroende är förnamnet :) haha <3

2008-11-25 @ 15:45:53
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/
Skrivet av: Gabriella

Älska 90210 och det gamla beverly hills =D sjuukt kul dag på stan utan några pengar..

2008-11-25 @ 18:52:40

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: