absolut inte en enda sammanhängande mening

Äntligen kan jag sluta att skruva upp den förbannade tandställningen. Nu ska den bara sitta där och vara jobbig i ett halvår.. Dubbelsuck! Men så snart ska iallafall framtänderna växt ihop igen! Något man kan glädjas åt iallafall, då det ser sjukt fult ut nu med en glugg där fram haha.

Nu sitter jag och laddar ner låtar och försöker tänka på vad jag ska packa ner, går sådär (A) Om någon vet någon bra låt, så skriv!! Jag vill ha alla bra låtar ;)

Dagen har vart rätt okej, började med att jag kom till skolan vid halv nio typ. Efter tandläkaren. Då hade vi engelska och sedan spanska. Lunch, som innefattade två frallor o Pucko :D

Förövrigt så är jag sämst på att skriva på typ msn, jag skriver helt osammanhängande meningar. Skriver typ det jag tänker direkt av. Såhär kan det låta då: "hahahah jaa dom hänger så bra ihop typ skriver typ det jag tänker direkt i huvudet haha ch utan punkter och kommatecken och andra diverse fräcka saker så blir det jättebra och jätte lättläsligt". Typ lite nya och konstiga ord också sådär!

Imorgon åker vi,

adios amigos!
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Gabriella

kommer SAKNA dig <3 en bra låt är Jack white och alicia keys another way to die, love it or leave it

2008-11-25 @ 18:55:39

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: