are we human or are we dancer

Tråkig kväll. Igår (inatt) var roligt, men nu är det segt. Något som är bra är att jag fyller år om 5 dagar, eller på torsdag :D Men jag önskar mig för mycket saker för att veta vad jag verkligen vill ha.. Ville ju först ha en liten kamera, men jag tror jag har ångrat mig nu. Ska istället satsa på en bättre mobil med bra kamera till våren, när mitt dåliga Tele2 abonnemang har gått ut. Men så nu ser önskelistan mer ut såhär:

 - GA.MA plattång
 - Everest röd parkas (<--)
 - DKNY parfym
 - SATC boxen
 - Sminkborst-set från MaryKay
 - Pengar (Som alltid!)
 
Det som är så bra är att julafton är så nära inpå! Så det man kanske inte får som födelsedagspresent kanske man får i julklapp ;) Framförallt om man behöver pengar, för då önskar man sig pengar i födelsedagspresent och sen i julklapp och då får man ihop pengar rätt snabbt! (Y)

Nu vill jag ha glass, som alltid när vi inte har någon glass hemma. Suck.

pusselipuss
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Super fin jacka. :]<3

2008-11-17 @ 20:33:40
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: