en vecka sedan sist

Märkte nu att det var en hel vecka sedan jag skrev något. Kanske är dags nu igen då ;) Veckan gick fort. Engelska och typ företagsekonomi prov i torsdags. Då fyllde även Malin 16 :D Lilla pygmén blev stor hahaha. Fredagen spenderades hos Malin med film och pizza och en Gabbi och en Lisen. Mycket mysigt! Framförallt när jag fick ryck och skulle springa efter att vi följt Gabbi halvvägs hem. Var väl hemma efter ett efter en trevlig promenix hem med Lisen!

Lördagen spenderades i stort sett i stallet. Sedan en seeg kväll. Men det var rätt skönt att inte göra något för en gångs skull. Skulle ju liksom upp sju imorse... Idag tävlade Matilda på gunnebo. Gick jättebra :)

Imorgon är det en äckligt lång ny jobbig vecka. Fast på tisdag, haha detta är helt sjukt, då kommer Adam Tensta och har typ konsert i våran gymnastiksal!? Hur sjukt låter inte detta. Kanske ett för tidigt/sent första aprilskämt? Aja, får väl gå dit och kolla. Rätt fräckt ändå, om det nu är han och han har konsert!

Ska förövrigt börja jobba lite extra på min solbränna, haha. Ska nog sola två gånger denna veckan! Och träna och samtidigt käka massa godis. Jag vill inte gå ner mer nu.. Tappar ju formen helt haha :P

puss på er
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: