let it rock

Bara tre (om man räknar med idag) dagar kvar to the birthday! Tre dagar som innebär sjukt mycket plugg.. Sitter nu och läser om renässansen. Kan det mesta i vårat lilla häfte, men känns ändå som jag inte är helt påläst.. Men är det inte alltid så?

Men annars är det lagom mycket plugg denna veckan..
Tisdag: Historia PROV
Onsdag: Buffertdag, bara göra massa läxor osv. i skolan.
Torsdag:
Företagsekonomi göra typ 10 uppgifter på kap. 5
Fredag: Samhäll läsa 4 kapitel i the big samhälls book, Svenska tal om boken jag läst. Talet ska vara 5 min långt och jag har inte ens läst ut boken ännu.. Fast har ifs läst två och ska nog ta den första, som jag redan läst ut.

Jag har även knarkat sönder Lady Gaga - Poker Face och Kevin Rudolf - Let it rock. Sjukt bra låtar asså!

Igår var jag och prövade min älskade jacka :D Superskön, skitsnygg och varm - jag måste ha! Annars kommer jag frysa ihjäl nu i vinter. Kollade även på plattång på Bellbox och har bestämt att jag ska ha en GA.MA CP3 TOURMALINE Laser Ion. Den verkar superbra.

love
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: lisa

lady gaga-boysboysboys är ännu bättre :D

2008-11-19 @ 16:40:26
Hemsida: http://lisasamuelsson.devote.se

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: