when i grow up

Nu är det en månad kvar till dagen innan julafton! :D Pirrigt, för om en månad sitter man här och längtar till dagen då tomten kommer. Men först ska jag hinna med att åka till Spanien och även ha ett flertal prov, redovisningar och åka till stallet ett antal gånger. Ska även hinna ha ett födelsedagskalas samma dag som lucia. Jag vill ha presenter!!

Imorgon tror jag att jag ska försöka gå upp hyffsat tidigt och åka till stallet. Ska ta hand om tre hästar imorrn, eller iaf rida två. Men fixa och dona åt tre hästar iaf, men jag får ju faktiskt pengar för det. Känns skönt faktiskt, annars hade jag aldrig gjort det. Men det är så skönt att få lite extra pengar varje månad. Nu ska jag bara fixa så att jag kan ha kontroll över mitt egna konto via internet osv. Nu är jag bara en del på pappas konto typ, eller nåt sånt. Men har ju ingen kontroll eller någonting över mitt egna konto.

sitter nu o borstar tänderna, huvudvärken har försvunnit. tack gode gud för det!
love & hugs

/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Sandra

Svar: Jo allså jag kan lära dig hur den funkar! ;) Vet inte det var ngn cepe grej xD

2008-11-23 @ 13:56:02
Hemsida: http://ssomisandra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: