jag hatar allt som har med tänder att göra

Usch och fy! Igår var jag hos tandläkaren och fick åtta stycken blåa gummiband mellan tänderna som tydligen ska göra lite mellanrum för att sedan få i själva tandställningsringarna.. Jätteskönt är det verkligen. Haha, eller inte. Har haft så jävla ont idag att jag knappt kunnat tugga, och imorse kunde jag inte ens prata!? Så stannade hemma idag, värkte ju som f*n.. Sov till typ elva och sedan har ajag bara slappat.

Imorgon blir det skola igen och sedan stallet. Ska ta hand om och rida två pållar! Ge mig mer tid!
Nu ska jag titta lite på tv och sedan försöka sova. Puss och Godnatt
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

haha, 11 hade jag redan slutat idag :D

2008-10-08 @ 22:02:43
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: frida



Det låter jobbigt, särskilt när jag vet att det kommer att hända mig med...

2008-10-13 @ 18:18:27
Hemsida: http://fridaahs.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: