shopaholic

Nu har man shoppat gärnet! Igår var vi ju lediga så då blev det att åka in till staden och shoppa :D Köpte först mina älskade skor från Topshop, blev svarta få det inte fanns i beige. En kjol från Monki, halsduk och strumpbyxor från GinaTricot och benvärmare och örhängen från H&M. Jag är supernöjd! Åkte sedan från stan och direkt till stallet.

Idag så var jag och mamma på Mölndals Torg för att kolla kläder till mamma, men först går vi in i någon typ Vila affär och då hittar jag ett snyggt gult Ichi linne för 49 spänn! Sedan går vi in på någon typ VeroModa aktig affär och där hittar jag en übersnygg Only jacka :D Den är svart och kostade bara 400 riksdaler! Hittar den tyvärr inte på Only´s hemsida så ni får se bild någon annan gång ;) Måste även bara säga att jag äälskar Monki! Grymmaste affären typ!



Nu ska jag fortsätta plugga, har prov + inlämning till imorgon.. Suck
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: naomi

haha jag ville ha dom där skorna förut, jag kanske ska köpa dom :)

2008-10-02 @ 15:23:55
Hemsida: http://naaomis.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Jag tycker absolut du ska köpa dom! Så underbart härliga är det, coh är inte alls dyra! :DD

2008-10-04 @ 22:23:29
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: