glass? ja tack

Ojoj, vad jag flängt runt idag känns det som. Först var jag nere i centrum, köpte varm choklad och två frallor på Johnséns och sedan bestämde jag klipptid. Klipper mig på fredag klockan två :D Jag är jätteglad! Aja, efter det skola som innebar ingen engelska itsället en väldigt väldigt kort samhällslektion och sedan rast, sedan fotografering. Gick rätt bra tror jag! För en gång skull, haha. Stod näst längst ut på kanten, på högsta raden. Dte knepiga var att de längsta fick sitta ner!? Öhm, men alltså inte jag :D
Efter skolan var det stallet, direkt. Mocka och fixa mat till två hästar. Eller även make some money ;) Missade bussen så mamma var snäll och hämtade! Käkade hemma och sean drog vi till friskis och gymmade. Och nu sitter jag här, trött och tråkig och borde gå in och duscha. Så hej på dig, nu ska jag sova! Och jag är glaad för vi har inga läxor *yeey*
/Anna

Och jaa mina rubriker är så himla genomtänkta!



Alla kommentarer:

Skrivet av: Emelie

åh inga läxor låter najs, sitter här med en engelskauppsats på två sidor som ska in på torsdag och går stört dåligt -.-

2008-09-22 @ 22:10:12
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/
Skrivet av: Anna

åh vad trist.. :( läxor är bara skit! haha

2008-09-22 @ 22:11:01
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Haha men det är inte alltid så lätt att sätta rubrik på de man skriver. Kolla bara på min senaste.. Ha ha

2008-09-25 @ 13:57:20
Hemsida: http://harnqvist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: