godmorgon godmiddag gokväll.

Åh vad jag just nu hatar historia!! Ska komma på ett fördjupningsämne tills imorgon. Suck. Blir nog gladiatorer eller något liknande inom antiken, det verkar mest spännande! Ska närsomhelst gå in och duscha, ska imorgon ta bussen 08.03 och sedan träffa Gabbi och säkert andra folk på bussen in till stan. Klassen ska till GP-huset! Skoj, slipper skolan :D Sedan blir det hem och besök av mammas moster och kusin, trevligt! Och of course blir det stallet efter det, som alltid.. Men tjänar väl lite över 100kr för det imorgon så det är rätt gött!

Sitter nu även och letar efter några snygga chinos. Cubus har ett par för 199kr som jag redan provat ut och de sitter bra, men nu har jag sett flera som har chinos från Zara och de verkar redigt snygga! Så efter GP-huset imorgon blir det en snabbis till Zara och om dem inte ha några som sitter bra blir det chinosarna från Cubus.

Nu känner jag verkligen för att sova, trött som få. Puss & Godnatt

/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Linda

Hej och vad kul att du tycker min blogg blev snyggare! :)



Jag måste bara få fråga, hur gör man för att få linjen under rubriken att bli smalare? (så som du har, gämtemot det jag har)



Kramar / Linda

2008-09-20 @ 19:29:12
Hemsida: http://lindakarlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

åh chinos är schnyggt!

2008-09-21 @ 17:53:05
Hemsida: http://mligertmo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: