Gokväll!

Nu ska jag när som helst hoppa in i duschen! Har vart och gymmat med Lisa och Gabbi och sedan satt jag och varavde ner framför teven ;) Ska försöka läsa lite samhäll innan jag ska sova också. Om jag orkar!

Imorgon blir det skola från 8.20-13.35 och sedan stallet! Denna veckan ser faktiskt helt okej ut med hästar och sånt! Fast helgen är typ galen!! Ska fodra och släppa ut pållarna i stallet på lördag morgon, klockan 7!!! Sedan åker jag direkt till Råda där det är dressyrmeeting och flera i stallet ska vara med :D Blir skoj, då jag inte fotat seriöst på ett tag nu..

Pusss och Godnatt!
/Anna



Alla kommentarer:

Skrivet av: Maddie

tack. Läs mitt inlägg: crying. Läs hela. Vill att du förstår, tänk igenom det. Kommentera igen. Ta det inte personligt! Jag bara undrar. Jag är fortfarande rädd.

Saknar dig.



Maddie

2008-09-16 @ 17:49:50
Hemsida: http://missmaddie.blogg.se/
Skrivet av: Anna Johansson

Är det dressyrtävlingen på lördag som du ska fota? (20/9) Anna J (ridläraren) sska vara med där med Wolky :)

Kram Anna (från gunnbo)

2008-09-19 @ 16:05:01
Skrivet av: Anna

Anna, ja det är den tävlingen! Jo jag vet att Anna har vart med, såg det på startlistorna ;) Men jag hade morgonen i stallet så jag missade henne. Men jag såg när hon åkte hem iaf!

2008-09-20 @ 17:33:58
Hemsida: http://anoziz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: