gokväll!

Idag har det varit en slappdag. Efter frukosten imorse låg jag och kollade på film, myys! Sedan vit typ halv 2 bar det iväg till stallet. Red tsm med Sandra/Zagallo och Matilda/Bajkal och först red vi ut en stund, sedan lite i manegen och sedan ut en sväng igen. Och ååhvad jag blir avundsjuk när alla dessa superduktiga ekipage kommer in i manegen och rider runt så himla snyggt på deras snygga hästar! Och där någonstans sitter jag på lilla Pysan och struttar runt.. Jag vill också kunna rida på ordentligt och tävla och lära mig mer!! Det är inte kul länge.. Aja, sedan var det bara att mocka tre boxar, *pust* fast jävlar vad snabbt det gick för en gångs skull! Men svettig bllev jag ;) Fast får ju pengar för det iaf!

Imorgon blir det kanske kanske att fotografera på kommunmästerskapet i strömma, fast bara om det inte regnar eller är skitdåligt väder. Typ massa mulet och mörkt.. Då går det ju knappt att ta kort med mitt sugiga objektiv :P

Nä, nu ska jag kila tillbaks till soffan och fortsätta titta på Pirates of the Carribean!
So long :)
/Anna



Alla kommentarer:


Vad har du på hjärtat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar: